1926, Dordrecht: Grondlegger Gerard Holster besluit evenals zijn oudere broer Arie het vak van handelsdrukker te gaan uitoefenen. De naam ‘Drukkerij de Singel’, prijkt op de gevel van nummer 197 waar eerst de drukkerij en later ook de overgenomen kantoorboekhandel Anton Naber zijn gevestigd.
Jaren ’40: De tweede generatie, broers Cees en Ad, zetten na WOII de onderneming voort met als handelsnaam De Singel & Naber BV (DSN).
Jaren ’70: Ad, een ondernemer ‘pur sang’, besluit de drukkerij te verkopen en zijn creativiteit toe te gaan passen bij het adviseren en inrichten van kantoren. Een nieuw modern pand met een ruime showroom gelegen op industrieterrein ‘De Dordtse Kil’ wordt aangekocht en in oktober 1979 betrokken.
Heden ten dage: Dit is in Dordrecht nog steeds dé plaats waar je van harte welkom bent en inspiratie kan opdoen voor de (her)inrichting van jouw werkomgeving.
We helpen je graag!
“Het moment dat je bij ons binnenstapt, merk je direct dat je in een warm bad terechtkomt”
Ik ben 27 jaar oud en sinds januari 2023 werkzaam bij DSN als accountmanager. Ik ga het fantastische team van projectadviseurs versterken om uiteindelijk nog meer klanten te kunnen bedienen voor een nieuwe inrichting van hun kantoor.
Het moment dat je bij ons binnenstapt, merk je gelijk dat je in een warm bad terechtkomt. Luisteren en oog voor elkaar hebben, ook richting onze klanten, vinden wij ontzettend belangrijk. Uiteindelijk is het doel om een zo mooi mogelijk interieur af te leveren bij onze klanten, maar de relatie die wij opbouwen vinden wij vaak nog waardevoller.
In 1981 ben ik als chauffeur begonnen bij DSN workspace solutions. De jaren daarna heb ik diverse werkzaamheden verricht, maar inmiddels 10 jaar geleden heb ik met veel plezier het chauffeuren weer ter hand genomen.
Het leuke van mijn werk is het optimaal service verlenen aan onze klanten en de sociale contacten die daar weer uit ontstaan te bestendigen. Ik wil graag net die service verlenen die verder gaat dan het alleen maar binnenzetten van artikelen en dan verder geen aandacht aan de klant besteden.
Ik vind het ook fijn om met ons DSN team iedere dag weer het bedrijf te promoten, eenieder op de plaats waar hij/zij gesteld is.
Mocht je dus kantoorartikelen bij DSN bestellen, dan is de kans groot dat jij en ik kennis maken en bezorg ik ze artikelen waar jij ze geplaatst wilt zien!
“Het leuke van mijn werk is het optimaal service verlenen aan onze klanten”
“Geen dag is hetzelfde bij DSN, en daar krijg ik energie van.”
Sinds 2013 ben ik werkzaam bij DSN. Na actief te zijn geweest als accountmanager, ben ik op dit moment werkzaam als commercieel medewerker binnendienst. Dagelijks mag ik onze relaties voorzien van advies over hun kantoorinrichting en verbruiksartikelen.
Daarnaast ondersteun ik onze buitendienst met het maken van afspraken, het onderhouden van onze klanten en ben ik actief binnen de marketing.
Geen dag is hetzelfde bij DSN, en daar krijg ik energie van. Elke dag zijn er wel weer nieuwe kansen en uitdagingen!
Als nieuwe generatie Holster binnen ons bedrijf, hoop ik dit nog lang te blijven doen!
“Iedere dag is een nieuwe uitdaging.“
Ik ben 32 jaar en woonachtig in Sliedrecht en werk nu ruim 2 jaar met veel plezier bij DSN.
Zorgen dat het logistieke proces in goede banen geleid wordt is mijn hoofdtaak. Daarnaast zijn mijn werkzaamheden onder andere goederen ontvangen en verzendklaar maken en het klaarzetten van meubelen.
Wat mijn werk zo leuk maakt is dat niet elke dag hetzelfde is. Iedere dag is een nieuwe uitdaging. Ook is het contact met collega’s erg fijn.
Sinds 2021 werk ik bij DSN als interieurdesigner. Op deze plek binnen DSN kan ik goed mijn creativiteit kwijt in zowel interieurontwerp met bijbehorende offerte, als in grafische vormgeving voor diverse marketing uitingen. Deze combinatie maakt het afwisselend en samen met een gezellig team aan collega’s heb ik het hier goed naar mijn zin! Binnen het team heerst een open sfeer en wanneer er vragen zijn is iedereen bereid met je mee te denken. Kortom; heel leuk om van DSN onderdeel te zijn, en samen iets moois neer te zetten! (aanrader!)
“Wanneer er vragen zijn is iedereen bereid met je mee te denken.”
“Wat mij keer op keer trekt in deze job? Iedere relatie is anders, dus goed luisteren naar de wensen van de klant moet ook onze specialiteit zijn.”
Sinds 1994 ga ik iedere werkdag enthousiast aan de slag bij deze prachtige onderneming. Gedreven, ook door een enthousiast team van collega’s, altijd weer op zoek naar de juiste service voor onze afnemers die wij graag tevreden stellen. Maatwerk is daarbij onze standaard. Voorop staat bij mij de uitdaging om telkens weer nieuwe relaties toe te voegen aan DSN workspace solutions. Dat zijn vaak ondernemingen die ons graag eens testen of wij inderdaad zo goed zijn in ontzorgen en in het aanbieden van die “werkplek oplossingen”. Menig bedrijf die deze stap maakte heeft daar geen moment spijt van gehad. Vaak ontstaat er een samenwerkingsverband waar al vaak een 25-jarig jubileum uit voort is gevloeid.
Wat trekt mij in deze job keer op keer: iedere relatie kan weer anders zijn, dus goed luisteren naar wat de wensen zijn moet ook onze specialiteit zijn. Vervolgens daar het juiste plan van aanpak, in goed overleg, op laten aansluiten is stap twee. Gevolg: weer een tevreden klant!
“De diversiteit in ons klantenbestand maakt het werk altijd weer spannend en uitdagend.”
Alweer ruim 24 jaar werkzaam bij DSN…
Mijn hoofdtaak is het runnen van het offertebureau, waar we iedere dag weer druk zijn met het begeleiden van prachtige projecten. Of het nu groot of klein is. Het maken van tekeningen in 2D en/of 3D perspectief inclusief de bijbehorende offertes en presentaties. Gezien de diversiteit in ons klantenbestand is het werk altijd weer spannend en uitdagend. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de dagelijkse invoer van de meubelopdrachten, het insturen van de inkooporders en de controle van de orderbevestigingen van de leveranciers. Zoals je ziet volop afwisseling in een mooi kantoor met een fijne werksfeer en leuke collega’s.
“Als ‘oudgediende’ bij DSN kan ik echt zeggen: De prettige sfeer bij DSN maakt mijn werk leuk!”
Al 29 jaar werk ik bij DSN. Ik ben begonnen als logistiek medewerker en chauffeur kantoorartikelen en doe dit werk nog steeds met plezier. Onze logistieke afdeling kent veel ‘oudgedienden’ waaronder ik natuurlijk. En dat zegt toch wel wat over de fijne werksfeer bij DSN. Mijn werk is afwisselend. Door mijn logistieke taken heb ik op de dagen dat ik de orders verwerk veel contact met mijn collega’s. Als chauffeur kantoorartikelen heb ik daarnaast juist ook de leuke contacten met de klanten.
“Een leuk team en een goede werksfeer, maakt dat ik elke dag met plezier naar het werk ga”
Mijn naam is Dorinda en ik werk bij DSN op de commerciële binnendienst. Mijn werkzaamheden zijn heel gevarieerd: van het te woord staan van klanten en het verwerken van orders tot aan het meedenken en opvolgen van leuke acties. Daarnaast houd ik me ook bezig met marketing, waarbij ik klanten enthousiasmeer voor onze producten en diensten. Deze afwisseling maakt mijn werk elke dag weer uitdagend en leuk, en zorgt ervoor dat ik onze klanten optimaal kan ondersteunen. Het belangrijkste vind ik, dat klanten zich altijd welkom en geholpen voelen.
“Het leukste aan mijn werk bij DSN? De interactie met mijn collega’s!”
Vanaf januari 2022 ben ik bij DSN werkzaam als interieurverzorgster. Ik zorg ervoor dat de showroom en kantoren netjes en schoon zijn. Soms val ik in bij onze andere locatie, wat mijn werk weer afwisselend maakt. De interactie met mijn collega’s vind ik het leukste.
‘‘Samen met de leukste collega’s maken we van elk project weer iets moois!’’
Begin 2023 ben ik gaan werken bij DSN en ben ik onderdeel van de afdeling interieur design. Ik kan hier echt mijn creatieve kant kwijt. Van mooie stoffen uitzoeken naar het bedenken van bijpassende kleuren en patronen.
Elke klant heeft weer andere wensen en ideeën voor hun toekomstige interieur. Dit maakt mijn werk dan ook zo divers. Geen enkel project is hetzelfde en daarom zijn de ontwerpen ook uniek.
Ik vind het leuk om de klant te verrassen met creatieve en functionele oplossingen en door middel van 2D en 3D tekeningen te laten zien wat er mogelijk is bij DSN. Als we het dan ook mogen realiseren, hebben we de juiste keuzes gemaakt.
‘Betrouwbaar, afspraken nakomen en een perfecte service staan sinds 1926 bijna 100 jaar hoog in ons vaandel.’
Inmiddels ben ik ruim 35 jaar werkzaam in ons prachtige familiebedrijf, en trots op DSN workspace solutions. Alweer vier generaties lang staan we klaar voor onze klant als het gaat om een prachtig interieur, perfect tot in de details. Betrouwbaar, afspraken nakomen en een perfecte service staan sinds 1926 bijna 100 jaar hoog in ons vaandel.
Kom snel kennismaken in onze vernieuwde showroom met een uniek assortiment!
“Het is leuk om bij te kunnen springen waar het nodig is”
De tijd vliegt…. Ik werk alweer 32 jaar met veel plezier bij DSN. Begonnen als interieurverzorgster, maar inmiddels ook deels als assistent logistiek medewerker. Dit maakt mijn werk lekker afwisselend en ik kan op deze manier bijspringen waar het nodig is.
De sfeer is eigenlijk altijd goed en ik voer mijn werkzaamheden dan ook met veel plezier uit!
“De afwisseling in mijn werk maakt het heel leuk.”
Ik werk al sinds 1985 bij DSN en ben begonnen als verkoopmedewerkster in de winkel met kantoorartikelen die we toen nog in de showroom hadden. Toen er kinderen kwamen ben ik vijf jaar thuis geweest en daarna had ik de mogelijkheid om parttime weer bij DSN te beginnen. Inmiddels werk ik bijna 5 jaar als inkoopmedewerkster. Ik verwerk orders, stempelaanvragen, loop backorders na en doe bestellingen, prijsmutaties en nog andere administratieve handelingen. Kortom: heel veel verschillende taken en de afwisseling maakt het leuk!
‘Geweldige zaken worden nooit door één persoon gedaan. Ze worden gedaan door een team van mensen’ –Steve Jobs-
In 2016 ben ik parttime gaan werken bij DSN. De maanden die volgden zijn mij heel goed bevallen en daardoor ben ik mij verder gaan specialiseren in het inrichten en monteren van kantoren.
In 2018 ben ik uiteindelijk fulltime gaan werken bij DSN en ik heb het elke dag weer goed naar mijn zin; geen dag is hetzelfde! Wij zijn actief door heel Nederland om kantoorruimtes van een klant weer om te toveren in een prachtige werkomgeving. Zo monteren wij het nieuwe meubilair dat binnenkomt en voeren het oude meubilair af naar de wensen van de klant. Het geeft mij voldoening als we weer een mooie nieuwe werkomgeving hebben gecreëerd!
Wat mijn werk zo leuk maakt? De variatie in de werkzaamheden en het werken in teamverband. Elke dag een nieuw kantoor inrichten houdt het werken bij DSN interessant en geeft me elke dag weer energie.
“Het ondersteunen van diverse afdelingen maakt mijn baan heel veelzijdig.”
Sinds de zomer van 2021 ben ik parttime werkzaam bij DSN. Ik ondersteun vooral mijn collega Hans van het offertebureau met het aanmaken van meubelorders en het inkopen van meubelen. Ook leg ik de inkooporders vast in Profit, ons softwareprogramma. Daarnaast verricht ik ook werkzaamheden voor de afdeling planning/service. Een veelzijdige baan dus!
Al ruim 21 jaar werk ik met veel plezier bij DSN. De leuke sfeer zorgt dat ik elke dag weer graag naar mijn werk ga! Daarnaast is het werk afwisselend en realiseren we gezamenlijk hele mooie projecten.
“De leuke sfeer zorgt dat ik elke dag graag naar mijn werk ga!”
“Een hecht team waar we oog hebben voor elkaar en waar we samen steeds het maximale zoeken voor onze klanten. Dat zijn belangrijke pijlers.”
Werken bij DSN is elke dag anders. En dat maakt mijn vak als project adviseur ook zo leuk. Of het nu gaat om een advies geven aan iemand die last heeft van zijn rug, of iemand die zijn of haar directiekamer anders in wil gaan richten: we hebben het allemaal in huis.
Vaak worden we al in een vroeg stadium betrokken bij de aanvraag. Soms is de bouw nog maar net gestart en buigen we ons al over de tekeningen. Samen met onze stylisten zoeken we dan naar de juiste mix van kleuren en materialen, de juiste meubelen, passend in het budget. Het mooie is ook, dat klanten vaak kiezen voor onze kwaliteit. In zowel concept, als de producten zelf. Maar zeker ook als het gaat om onze eigen monteurs. En dat maakt DSN uniek in de markt: alles in eigen showroom te zien, alles in eigen beheer uitgevoerd.
Ik werk inmiddels bijna 18 jaar bij DSN en voel me er als een vis in het water. Een hecht team waar we oog hebben voor elkaar en waar we samen steeds het maximale zoeken voor onze klanten. Dat zijn belangrijke pijlers.
‘Mijn werk bij DSN is leuk en afwisselend, daarom doe ik dit na 20 jaar nog steeds met veel plezier’
Al 20 jaar werk ik met veel plezier parttime als telefoniste/receptioniste bij DSN. Het is een leuke en afwisselende baan door de verschillende taken die ik heb. Ik verwerk binnenkomend telefoonverkeer, ontvang het bezoek, doe diverse administratieve werkzaamheden, plaats bestellingen en serveer lunch voor gasten.
“De afwisselende werkzaamheden en gezellige sfeer zorgen ervoor dat ik met plezier naar mijn werk ga”
Ik behoor inmiddels zo’n beetje bij het meubilair. Begonnen in 1980 op de administratie en nu sinds 2017 op parttimebasis werkzaam als administratief logistiek medewerker. Dit werk doe ik met veel plezier. Ik inventariseer de kantoorartikelen en hou me bezig met het locatiebeheer hiervoor. Ik meld de magazijnbonnen af, scan meubelpakbonnen in en verwerk deze in ons softwaresysteem. Verder verricht ik hand-en-spandiensten waar nodig.
Als directie vormen we een hecht team, maar we hebben ieder een eigen en gescheiden werkgebied. Financieel beleid, administratieve organisatie en managementrapportages zijn mijn belangrijkste taken. Inherent aan het karakter van het familiebedrijf is, dat ik ook nauw betrokken ben bij de uitvoering van diverse operationele taken.
Voor- en nacalculatie van projecten, de opzet van de automatiseringsorganisatie en deelname aan de interieur- en marketingcommissie zorgen ervoor dat mijn functie veelzijdig is en uitdagend blijft.
Die betrokkenheid bij de operationele activiteiten heeft voor mij duidelijk meerwaarde en draagt eraan bij dat werken bij DSN mij veel voldoening geeft. Het familiebedrijf is een ‘platte organisatie’ en met elkaar mag je het verschil bepalen. Onderling en voor onze klanten.
Teamwork waarbij aandacht is voor elkaar terwijl we samen onze klanten ontzorgen en blij maken met mooie kantooromgevingen waarin zij zich thuis voelen en waarin het een genot is om te mogen werken.
“Daar waar je samen het verschil mag maken…”
Vanaf 1988, toen DSN voor het eerst ging automatiseren, ben ik al in dienst van dit mooie bedrijf. Mijn taken zijn sindsdien aangevuld met inkoop kantoorartikelen, ondersteuning van de afdeling verkoop supplies en assortimentsbeheer.
Daarnaast heb ik met veel plezier, mede door mijn persoonlijke interesse hierin, ook in de jaren daarna de volledige automatisering als onderdeel van mijn takenpakket gekregen. Hieronder valt het beheer van de website, webshop, social media en marketing.
Als ik niet aan het werk ben breng ik graag tijd door in de natuur, waarbij in de vakantie Zwitserland heel vaak het eindpunt is. Dit kan in de winter zijn, maar ook in de zomer is het voor mij samen met mijn partner fijn vertoeven in de prachtige Alpen.
Ik ben werkzaam als interieurdesigner bij DSN. Graag vertel ik jullie wat over mijn werk!
Een personeelskamer voor een middelbare school, een kookstudio voor een supermarkt, een nieuwe inrichting voor een gerenoveerde boerderij. Zomaar een greep uit de vele projecten die ik voor DSN heb gedaan. Dit laat gelijk zien wat ik zo leuk vind aan het werken bij DSN. Het is afwisselend, uitdagend en ik kan er veel creativiteit in kwijt.
De uitdaging én het leuke voor mij is dat ik elke dag weer in de schoenen van een nieuwe klant stap om te begrijpen wat hij/zij wil en nodig heeft. En tegelijkertijd probeer ik klanten ook uit hun comfortzone te halen en te verrassen met mijn eigen ideeën.
We maken er met elkaar een mooi project van!
In ben inmiddels alweer zeven jaar interieurdesigner bij DSN. Dat lijkt misschien lang, maar geloof me, met zulke leuke klussen én zulke leuke collega’s vliegt die tijd voorbij.
“Wat mijn werk leuk maakt? Als klanten door mijn ideeën uit hun comfortzone stappen en blij zijn met het resultaat!”
“Aan het begin van elke dag stel ik mezelf de vraag: hoe zou jij geholpen willen worden?”
In 2016 ben ik begonnen bij De Singel & Naber. In eerste instantie ben ik gestart op de helpdesk/verkoop binnendienst, waarna ik ca. anderhalf jaar later de service ben gaan behartigen.
In 2019 ben ik ook de afdeling planning gaan ondersteunen, dit heeft met name betrekking op de werkvoorbereiding. Mijn hoofdtaak is het beantwoorden van vragen per mail en telefoon, dit betreffen met name servicevragen via de klant of één van onze accountmanagers. Verder houd ik contact met leveranciers voor het oplossen van reparaties, reclamaties en overige klachten. Tot slot geef ik ondersteuning aan mijn collega van de planning door met name grote projecten voor te bereiden en levertijden te bewaken. De vrijheid, flexibiliteit en het (weer ?) tevreden maken van een klant maakt dit werk zo leuk en uitdagend.
“Doen, Samen, No-nonsense. De afkorting DSN staat weliswaar ergens anders voor, maar zo zou je DSN wel kunnen typeren.”
Gefronste wenkbrauwen; no-nonsense; is dat niet iets van ‘recht door zee, zonder al teveel poespas’? Inderdaad, daar staan we voor. Maar wel met maximale flexibiliteit, creativiteit, inzet en toewijding.
We doen het samen. Zowel op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Binnen DSN hebben we teams. Teams van collega’s die met elkaar het maximale resultaat creëren.
Binnen de afdeling logistiek, waar ik als hoofd logistiek werkzaam mag zijn, fungeren we als zo’n team. We werken samen. We hebben oog voor elkaar. We communiceren met elkaar. We motiveren elkaar. We waarderen elkaar. Dat is teamwork. Met zo’n team krijg je het voor elkaar om de klant optimaal te bedienen. Met zo’n team creëer je maximale flexibiliteit, creativiteit, inzet en toewijding. Zo’n team zorgt ervoor dat ikzelf al bijna 15 jaar met veel plezier werkzaam ben bij DSN.
Zo’n team zorgt voor verbinding. Voor sommige collega’s bijna voor het leven. Meerdere collega’s hebben hun 25-jarig werkjubileum mogen vieren, een enkeling zelfs hun 40-jarig werkjubileum. Daar zijn we bij DSN best wel trots op.
Doen. Samen. No-nonsense. Dat is DSN.
‘Deze nieuwe uitdaging geeft nieuwe energie’
Toen ik 18 was ben ik begonnen bij DSN. Na 6 jaar met veel plezier te hebben gewerkt op de offerte afdeling, ben ik vanwege mijn tweede zwangerschap gestopt. Des te leuker was het, dat ik 13 jaar later werd gevraagd of ik weer voor 2 dagen wilde terugkomen. Weliswaar niet meer op de tekenafdeling (daar was teveel veranderd, met name op software-gebied), maar op de debiteuren administratie. Iets heel anders, maar het proberen waard.
Dat doe ik nog steeds, al ben ik inmiddels 1 dag meer gaan werken en heb ik diverse interne functies daarnaast gedaan om bij te springen.
Sinds 2 jaar heb ik de HRM taken op mij genomen. Een heel uitdagend verzoek, omdat dit compleet nieuw was voor mij en er de afgelopen jaren veel was blijven liggen op dat gebied. Maar wat vind ik het leuk! Deze nieuwe uitdaging geeft nieuwe energie! Zeker als je veel vrijheid krijgt bij wat je doet, wat bij DSN het geval is.
“Dit werk is zo leuk dat je het wilt blijven doen”
Ik ben afkomstig van de Veluwe, maar al vele jaren woonachtig en werkzaam in het westen van het land.
Ik ben graag in de natuur en wandel en fiets ook graag. Als ik niet vrij ben dan zet ik mij in als projectadviseur buitendienst om samen met de klanten te komen tot een mooie en fijne werkomgeving en dat al meer dan 25 jaar. Dit werk is zo leuk dat je het wilt blijven doen. Welkom bij DSN.
“Het is fijn om een inmiddels lange lijst van trouwe relaties te mogen voorzien van al hun facilitaire wensen.”
Onmogelijk om in een paar woorden 32 jaar werken bij DSN workspace solutions te omschrijven…. Waar is de tijd gebleven! Mijn functie als verkoopleider binnen DSN is het dagelijks coachen, motiveren en stimuleren van een prachtig team van ervaren projectadviseurs en accountmanagers. Met elkaar, met trots en dankbaarheid, mochten we in al die jaren door het gehele land schitterende projecten realiseren en inmiddels een lange lijst van trouwe relaties voorzien van al hun facilitaire wensen. Tevreden relaties waar we in al die jaren zelfs al meerdere keren hun kantoren of nieuwbouwpanden mochten inrichten. Om stil van te zijn. Naast DSN ben ik met mijn echtgenote graag in de natuur, fietsend onderweg in ons prachtige Nederland, of kan je ons tegenkomen met de kleintjes uit inmiddels de 3e generatie.
Het geven van interieuradvies is een traject wat we samen met jou doorlopen. Het begint met een inventarisatie; wat wil je, wat is de identiteit van je bedrijf? Je kunt hiervoor een bezoek brengen aan onze showroom. Dit is vaak het geval bij nieuwbouwprojecten. Zo kun je inspiratie opdoen. Uiteraard kunnen we ook op locatie langskomen. Op deze manier krijgen wij een goed beeld de bestaande situatie.
Om ervoor te zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld wordt, stellen we zowel een 2d- als 3d ontwerp voor je op. Door middel van deze ontwerpen zijn we ervan verzekerd dat alles duidelijk is, voordat we de realisatie fase ingaan.
Enthousiast over het ontwerp? Dan bespreekt de projectadviseur alle details met betrekking tot uitvoering, prijsstelling, gewenste levertijd, uiterlijke opleverdatum en eventuele gefaseerde levering. Alles wordt nauwkeurig met je afgestemd en vastgelegd en bewaakt door onze binnendienst. Voor de uitlevering neemt onze afdeling planning contact op om de definitieve uitleverdatum af te spreken en eventuele bijzonderheden door te nemen. Op de afgesproken datum wordt je meubilair uitgeleverd, geplaatst en gemonteerd door vakkundige VCA gecertificeerde monteurs, waarbij kwaliteit en veilig werken centraal staan.
Alle werkzaamheden zijn uitgevoerd en klaar om in gebruik te worden genomen. De projectadviseur of de leidinggevende monteur doet nog een opleverronde samen met jou. Als er nazorg nodig is, dan wordt dat direct geïnventariseerd en op tijd en kosteloos uitgevoerd. Als je wilt, kan er op dat moment, of later nog, een zitinstructie worden gegeven aan de medewerkers die een nieuwe bureaustoel hebben.